Almindelige Spørgsmål

Tekniske problemer

Penge

  • Hvordan kan jeg downloade og installere denne SimbaGames software?

    Download processen er hurtig og let: Klik her for fuld instruktion om, hvordan du kan downloade vores gratis spille-software.

  • Hvor lang tid tager det at downloade?

    Afhængig af hastigheden på din internetforbindelse, skulle downloadingen af softwaren ikke tage mere end et par minutter.

  • Hvilke systemkrav er nødvendige for at køre SimbaGames software?

    SimbaGames's software er understøttet af Microsoft Windows XP-operativsystemer og derover, med følgende som minimum: Pentium, 128 MB RAM. Du skal også have en ADSL eller en hurtigere internetforbindelse. Bemærk, at du kan bruge Windows Vista med vores software.

    Desværre kan du ikke hente SimbaGames til en Mac.

    Hvis du har haft vanskeligheder, har du herunder tre trin til at hjælpe med at løse dette problem :

    1. For det første kan du sikre dig, at dit system ur er indstillet til det korrekte klokkeslæt og dato, og derefter prøve softwaren igen, da dette kan medføre en konflikt med softwaren.
    2. Hvis du derefter stadig har problemer, skal du kontrollere, at du har konfigureret en firewall-software som Norton, MacAfee eller Windows firewall, så softwaren har adgang til internettet. Dette er som regel gjort gennem settings/configuration fra listen med de tilladte programmer. For mere information om hvordan du gør dette henvises der til firewall udbyderne, brugermanualen eller din systemadministrator. Det samme ville gælde, hvis du går gennem en proxy-server / router. For mere komplicerede proxy-servere / firewalls skal du konfigurere de nøjagtige porte og protokoller som er tilladte. Vores download software anvender disse protokoller og porte: HTTP, HTTPS og TCP på port: 80 eller 443 eller 16.565. Nærmere oplysninger om, hvordan du konfigurerer routere kan findes på www.portforward.com.
    3. Netværk kan være upålidelige, især for brugeren.

    Både hvis du bruger en WiFi-forbindelse til dit modem / router eller en fast (parsnoet) forbindelse ville det være nyttigt at opdatere både firmwaren på modemet / routeren og software-driveren til netværkskortet.

    Detaljer om, hvordan du kan gøre dette vil være på de respektive producenters hjemmesider.

  • Mit brugernavn og / eller adgangskode er ikke accepteret.

    Kontroller altid, at du har indtastet det korrekte brugernavn og kodeord. Bemærk, at begge disse er følsomme overfor store og små bogstaver, så du kan få brug for at tænde / slukke din Caps Lock efter behov. Hvis en eller anden grund du har glemt dit brugernavn eller password, kan du kontakte kundeservice, og de vil give dig en ny.

  • Kan jeg have mere end én SimbaGames konto?

    Spillere kan kun køre én aktiv konto til enhver tid, for at undgå forvirring og for at undgå at dine kontooplysninger kan blive dublikeret af potentielle hackere.

  • Jeg har problemer med at logge ind, hvad kan jeg gøre?

    Sørg først for, at du er forbundet til internettet. Hvis du er, skal du kontrollere, at du har indtastet det korrekte brugernavn og adgangskode.

    Hvis du har en firewall, der opererer på din computer, er det muligt, at dette forhindrer dig i at logge ind. I sjældne tilfælde kan SimbaGames serveren støde på problemer, og i så fald skal du bare prøve at logge ind igen efter en kort periode.

  • Jeg har problemer med min forbindelse, og kan ikke spille normalt?

    Hvis din internetforbindelse er langsom, kunne dette skyldes, at internettet forsinkelse. Internet forsinkelser er ofte forårsaget af dårlig forbindelse mellem din ISP og vores server.

    Også husk på, at din beliggenhed, internettrafik, baggrund download, samt andre variable størrelser kan alle bidrager til en langsom forbindelse. Desværre er dette uden for vores kontrol, men din egen forbindelse er ofte bedre, hvis du lukker ud andre båndbredde-krævende applikationer såsom internet-browsere, fildelingsprogrammer, chat-programmer, osv. (Prøv at holde disse på et minimum, så dit spil vil være så glat som muligt).

    Bemærk venligst at vores teknikere overvåger hastigheden på vores forbindelse døgnet rundt, og vi oplever ikke langsomme forbindelser, så vi har den hurtigste højhastigheds-forbindelse der er til rådighed.

    Du bedes holde øje med din lokale internetforbindelse ikon, der findes nederst til højre på skærmen ved siden af uret.

    Du kan kontakte din Internet-udbyder for at se, om de også oplever forbindelsesproblemer og se, om der er noget andet, de kan gøre for dig at holde din forbindelse med høj hastighed.

  • Klienten virker ustabil, hvad kan jeg gøre?

    Sørg for at din firewall er mærket eller afkrydset til at acceptere følgende filer: SimbaGames.exe, SimbaGamesLobby.exe and SimbaGamesDlgWeb.exe. Følgende oplysninger er nødvendige for vores tekniske afdeling, hvis problemet stadig fortsætter: :

    1. Internet leverandørens navn.
    2. Type af internetforbindelse.
    3. Anti spyware og dens navn.
    4. Hvis du har en Firewall og dens navn.
    5. Dit operativsystem.
    6. Dit Anti-virus program.
    7. Dit brugernavn.
    8. Dit bruger-id.
    9. Din e-mail-adresse.
    10. Tiden for afbrudt forbindelsen.
    11. Skærmbillede af den fejlmeddelelse, du modtager.
  • Hvordan kan jeg afinstallere min SimbaGames software?

    Hvis du af en eller anden grund ønsker at fjerne SimbaGames software fra computeren, følg da blot standard afinstallerings proceduren. Hvis du ikke er fortrolig med, hvordan du gør dette, så følg instruktionerne nedenfor.

    1. Klik på "Start", placeret nederst i venstre hjørne af dit skrivebord.
    2. Gå til "Programmer". Placer markøren over "SimbaGames".
    3. En under-menu åbnes. Klik på "Uninstall SimbaGames".
    4. SimbaGames afinstaller vinduet vises. Klik på "Continue" for at fortsætte.
    5. Klik på "Finish", nederst i pop-up vindue. SimbaGames softwaren vil nu automatisk fjernes fra din PC.
  • "Min konto" området gav mig en fejlmeddelelse, hvad kan jeg gøre?

    Fejlmeddelelse: Af sikkerhedsmæssige årsager vil denne side nu blive deaktiveret. Luk den og klik på 'Min konto' igen. Denne meddelelse vises når det personlige området er udløbet i tid, hvilket betyder at det var åben for cirka 15 minutter uden at der skete forandringer. Ved at lukke og genåbne siden, bør dette kunne løse problemet. Ellers anbefaler vi at genstarte klienten.

  • Hvordan tager jeg et skærmbillede af mit spil?

    For at tage skærmbilledet, hvis der opstår et problem, skal du trykke på knappen "PRINT SCREEN" og derefter åbne et Word-dokument og trykke på Ctrl + V. Efter at have gjort det, bedes du sende os dokumentet som en vedhæftet fil.

  • Jeg har en Lobby MFC problem, hvad kan jeg gøre?

    Højst sandsynligt er der nok problemer med Flash på din computer, og vi foreslår følgende: Under SimbaGames software-indstillinger skal du vælge grafik kvalitet som lav. Hvis dette ikke hjælper, prøv at geninstallere flash og i den nyeste version.

  • Jeg har Windows Vista, men der ser ud til at være problemer?

    Windows Vista er helt kompatibel med vores software. I nogle tilfælde har Windows Vista en tendens til at afsløre den ActiveX-kontrol, der kræves for at indlæse de knapper som "unsigned ActiveX-objekter" og blokerer dem. Du kan prøve følgende fremgangsmåde med hensyn til dette spørgsmål, men det vil være på din egen risiko eftersom usignerede ActiveX-objekter kan være meget mere af en potentiel sikkerhedsrisiko end signerede fra steder, man ikke kan stole på.

    • Klik på menuen "Funktioner" og vælg "Internet-indstillinger".
    • Klik på fanen "Sikkerhed". - Klik på kloden mærket "Internet". Dette vil vise en skyder, der som standard er sat til "Medium".
    • Klik på "custom"-knappen. - Rul ned indtil du finder indstillingen "Hent signerede ActiveX-objekter". Fremkald denne indstilling.
    • Klik på OK som nødvendigt for at gemme indstillingen. Dette trin vil give dig mulighed for at downloade et usigneret ActiveX-objekt. - Rul ned indtil du finder indstillingen "Script ActiveX-objekter skal markeres som sikre". Aktiver denne indstilling.
    • Klik på OK som nødvendigt for at gemme indstillingen. Dette skridt vil gøre det muligt for at VBScript på hjemmesiden, kan interagere med OCX.
    • Vær venlig at rådgive spilleren om, at usignerede ActiveX-objekter fra steder, man ikke kan stole på, kan være meget mere af en potentiel sikkerhedsrisiko, og derfor bør muligheden under "Hent signerede ActiveX-objekter" ikke indstilles til Aktiveret, lad i stedet hellere funktionen forblive Deaktiveret eller Spørg mig (i dette tilfælde) til forbedring af sikkerheden, og kun tillade at downloade fra steder du ved man kan stole på.

    Alternativt kunne du kontakte Microsoft med hensyn til dette spørgsmål.

  • Jeg modtager ikke jeres e-mail kampagner, hvad skal jeg gøre?

    For at sikre dig at du altid modtager vores kampagne e-mails, så bør du tilføje os til din safe-list som afsendere på din e-mail konto. Se hvordan ved at Klik her.

  • Er det sikkert at indbetale penge over internettet?

    På trods af de bekymringer, mange internet-brugere har, er indbetalinger og udbetalinger på nettet lige så sikkert som at handle i en butik eller via post. SimbaGames går meget langt for at sikre, at dine personlige og finansielle oplysninger forbliver 100% sikre og fortrolige.

    Vi bruger industriens standard sikkerheds protokoller (128 bit SSL-kryptering af data-teknologi) for at sikre, at alle transaktioner, herunder ind-og udbetalinger er foretaget på en helt sikker måde.

  • Hvilke metoder kan jeg bruge til at sætte penge ind på min konto?

    Når du er klar til at spille med rigtige penge, vil du opdage, at indbetaling hos SimbaGames ikke kunne være lettere. Vi accepterer alle almindelige betalingsmetoder, herunder kreditkort, Neteller og mange andre alternative e-betalingsmuligheder.

  • Hvor meget kan jeg indbetale på min konto, og hvor ofte kan jeg indbetale?

    Indbetalings beløb og hyppighed varierer afhængig af din valgte indbetalingsmetode. Besøg SimbaGames KASSERER for yderligere informationer.

  • Hvor lang tid vil det tage for SimbaGames at behandle min indbetaling?

    Indbetalings behandlingstider kan variere alt efter hvilken betalingsmetode du bruger, men for de fleste metoder, vil dit depositum blive behandlet øjeblikkeligt eller inden for 10 minutter.

  • Hvis jeg bruge mit kreditkort til at indsætte penge, hvordan vil den blive vist på min regning?

    Indbetalinger med kreditkort, vil fremstå som "SKP*SimbaGames, Aquapay London, code PREMIUM-VERSAILLES, SimbaGames" på udskriften af dit kreditkort.

Vent lidt!
Er du sikker på at du vil afslutte?
AFSLUT FORSÆT SPILLET